loading...
پایگاه تخصصی و فرهنگی مذهبی مهدویت
آخرین ارسال های انجمن
omid21 بازدید : 94 دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
سخن از تعليم معارف مهدوى است. خيلى چيزها بايد به كودكانمان بياموزيم. يكى از آنها احاديثى است كه در مورد حضرت است. انتقال اينها به كودكان بسيار كارساز است. من به‏طور تجربى اين مسئله را درك كرده‏ام.
در دوران كودكى من، شخصى بود كه هيأت تشكيل داده بود و بچه‏هاى كوچك‏تر را دعوت مى‏كرد. هر وقت مى‏رسيديم مى‏گفت، حديث نماز را بخوانيد. همه ما دسته‏جمعى مى‏خوانديم: »من ترك الصلوة متعمداً فقد كفر...» و خودش ترجمه مى‏كرد: «هر كس نماز را عمداً ترك كند كافر است«.
گويا از آن زمان، از آن جلسه، من همين جمله يادم مى‏آيد. چقدر در دوران جوانى و نوجوانى، به فريادم رسيد؛ آنگاه كه با غرايز، شبهات و مسائل گوناگون مواجه مى‏شدم.
لازم است اين فرازها را براى بچه‏ها توضيح دهيم. برخى چيزها را گزيده انتخاب كنيم تا بچه‏ها تكرار كنند و حفظ كنند اينها نگهدارنده آنهاست.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 220
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 132
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 147
  • بازدید ماه : 387
  • بازدید سال : 1,453
  • بازدید کلی : 78,720