loading...
پایگاه تخصصی و فرهنگی مذهبی مهدویت
آخرین ارسال های انجمن
مژگان فیض اللهی بازدید : 103 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

                                                              (بسم الله الرحمن الرحیم)

 

 

                                  http://www.blogfa.com/photo/f/framasonery1389.jpg

 

1.‌ مباني و مواضع فراماسون‎ها:

اومانيسم و انسان‎گرايي

يكي از اصول فراماسونري، اومانيسم و انسان‎گرايي است. از نظر فراماسون‌ها اصالت با انسان است و بايد انسان به جاي خدا بنشيند؛ آن چه بايد ما در صدد تحقق آن باشيم خواست و اراده انسان است و بس!

يكي از معروف‌ترين اومانيست‌هاي قرن 14، آقاي پيكور دلاميراندولا است كه در سال 1489توسط پاپ اينوسنت هشتم به‌عنوان مروج عقايد بدعت گذارانه محكوم گرديد. او در كتاب خود «نتيجه‌گيري فلسفي كاباليست و الهيات» نوشته بود: «در جهان چيزي بالاتر از ستايش بشر وجود ندارد.» (يحيي هارون، مباني فراماسونري، ص70)

امروزه ماسون‌ها عقايد بدعت‌گذارانه ميراندولا را بسيار بي‌پرده‌تر بيان مي‌كنند. به‌عنوان نمونه، در يك جزوه محلي ماسوني آمده است: «جوامع ابتدايي ضعيف بودند و به خاطر اين صفت به نيروها و پديده‌هاي اطرافشان مقام ربوبيت مي‌دادند. اما ماسونري تنها به انسان چنين مقامي مي‌دهد.»

 

 

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب بروید.......

مژگان فیض اللهی بازدید : 152 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)
                                                                     (بسم الله الرحمن الرحیم)

 بی شک باید  سمبولیسم و نماد گرایی را جز لاینفک جریان فراماسونری دانست جریانی که موجودیت آن بیش از هر تمدن دیگری با پاگانیسم مصر باستان گره خورده است . که قبلا در مقاله ای دیگر با عنوان "نماد های ماسونی مصر باستان" مفصل به آن پرداختم .

اصولا صحبت از نماد گرایی ماسونی نه در این مجال بلکه خود فرصتی مفصل می طلبد اما آنچه قصد دارم در این جستار به آن بپردازم صرفا نماد گرایی این جریان در دلار آمریکاست که به طرز شگفت انگیزی گویا مرامنامه و مانیفست یهودی– فراماسونری  آنهاست تا وسیله ای برای داد و ستد.

ششم ژوئيه سال 1785كنگره آمريكا ( که در آن زمان، تنها يك مجلس بود) به اتفاق آراء دلار«« Dollar  را واحد پول آن كشور قرار داد.

 پيش از استقلال ايالات متحده یعنی در 4 ژوئیه 1776 ، پول انگلستان (ليره) در 13 مهاجر نشين انگليسي آمريكاي شمالي رايج بود.

 در جريان انقلاب، آمريكائيان سكه نقره اي اسپانيا به نام «دلار» را كه در مكزيك رايج بود وسيله داد و ستد قرار داده دادند و به همين دليل نام پول ملي خود را «دلار» گذاشتند.

سكه دلار نقره اي از قرن چهاردهم بیش از سه قرن به نام «تالرThaler، دالر، تلار و دلار» در اروپا رايج بود كه اسپانيايي ها آن را حفظ كردند و به مستعمرات خود در قاره آمريكا منتقل ساختند.

اس با خط عمودي« $» كه علامت بين المللي دلار است نيز از اسپانيايي ها اقتباس شده كه پول خود را با علامت P (پي) مشخص مي كردند و اين «P» در آمريكاي شمالي به تدريج و در جريان نوشتن به شكل «$» درآمد.(1)

روند گنجاندن نمادهای یهودی – ماسونی در اسکناس 1 دلاری ختم نگشت و تمامی اسکناسهای بعد از آن نیز از این امر مستثنا نبودند.

 

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب بروید.......

 

 

مژگان فیض اللهی بازدید : 131 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (0)

                         

                                                                                     (بسم الله الرحمن الرحیم)

 

 

                                  http://yadejebhe1.persiangig.com/image/%D8%B4%DB%8C%D8%B7%D8%A7%D9%86/2k411n7ntzqs9h93k5jh.jpg

 

شیطان پرستی جدید به خدایی اعتقاد ندارد و شیطان را تنها نوعی کهن نماد ( archetype ) می داند و انسانها را تنها در برابر خود مسئول میداند و این نوع شیطان پرستی اعتقاد دارد که انسان به تنهایی می تواند راه درست و غلط را تشخیص دهد به همین دلیل هم این اعتقاد بیشتر به عنوان یک اعتقاد فلسفی شناخته می شود.

شیطان در این اعتقاد نماد نیروی تاریکی طبیعت ، طبیعت شهوانی ، مرگ ، بهترین نشانه قدرت و ضدمذهب بودن است.

 

 

این اعتقاد شیطان پرستی دارای شاخه های متعددی است اما می توان گفت جز یکی دو نوع آن همگی دارای اصول زیر می باشند:

Atheism - : خدایی در شیطان پرستی وجود ندارد.

Not dualistic - : روح و جسم غیرقابل دیدن هستند و هیچ جنگی بین عالم خیر و شر وجود ندارد.

Autodeists - : خود پرستی ، خدایی جز خود انسان وجود ندارد و هر انسانی خود یک خداست.

Materialistic - : اعتقاد به اصالت ماده


- وابسته به راه چپ بودن در برابر راه راست که راه خدایی است.

- ضد مذهب بودن خصوصا مذاهبی که اعتقاد به زندگی پس از مرگ دارند.

- عدم پرستش شیطان زیرا شیطان جسم نیست و وجود خارجی ندارد.

- اعتقاد به استفاده از لذت در حد اعلای آن زیرا تمام خوشی دنیایی است و این خوشی ها خصوصا لذات جنسی پتانسیل لازم را برای کارهای روزانه آماده می کنند و به هر شکلی انجام آنها لازم و ضروری است.

 

در بررسی نمادهای متعلق به شیطان‌پرستی خط بسیار روشنی از ارتباط صهیونیسم و شیطانیسم به وضوح قابل مشاهده است .

در ذیل برخی از نمادها كه به عنوان نگین انگشتر ، ‌گردنبند ، تصاویر بر روی دست‌بندها، پیراهن ، شلوار ، كفش ،‌ ادكلن ، ساعت و ... درج شده و از جمله به ایران اسلامی نیز راه یافته است ، مورد بررسی و معرفی قرار می‌گیرد :

 

 

گروه انترنتی دشت آرزوها

گروه انترنتی دشت آرزوها

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب بروید.......                                                                          

مژگان فیض اللهی بازدید : 317 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (0)

با اين كه مدتي است گروه‌هاي تحقيقاتي در حوزه و دانشگاه نسبت به ورود و فعاليت جنبش‌هاي فكري مخرب مانند شيطان‌پرستي به ايران هشدار داده‌اند،  آثار و نمادهاي آنان براحتي در حال افزايش است و تاسف‌انگيزتر اين كه بسياري از جوانان ناآگاهانه و ناخواسته به تبعيت از مرام فكري شيطان‌پرستان مي‌پردازند.

ستاره صبح يا پنتاگرام، صليب وارونه ، صليب شكسته يا چرخ خورشيد، سربز، عدد 666 ، خفاش، ماسك حيوانات درنده، برهنه‌پوشي و ... از جمله نمادهايي هستند كه اين روزها با رنگ‌ها و شكل‌هاي جذابي به عنوان نگين انگشتر، گردنبند، دستبند، پيراهن، شلوار، كفش، ساعت و ... مشتريان جوان را به سوي خود جذب مي‌كنند.

شايد حتي توليدكننده ايراني اين وسايل و پوشاك هم نداند كه معني و مفهوم اين نمادها چيست و به دليل تاكيد بيش از حد بر زيبايي ظاهر محصولات و البته تقليد از نمادهاي غربي، استفاده از آنها در بازار تزئينات و پوشاك ايران در حال افزايش است و متاسفانه هنوز اطلاع‌رساني دقيقي نسبت به اين نمادها در جامعه وجود ندارد.

شيطان‌پرستي يعني پرستش شيطان!

شيطان‌پرستي ياsqtanism تنها به معني ساده پرستش و عبادت شيطان نيست، بلكه خود فلسفه‌اي فكري محسوب مي‌شود كه تاريخ خاص خود را دارد. به اعتقاد كارشناسان، شيطان‌‌پرستي نخستين بار در انگلستان به وجود آمد و اين هم به دليل وفور جادوگران در اين كشور بوده است. امروز شيطان‌پرستان معتقدند كه شيطان در طبيعت هر انساني وجود دارد كه بايد با لذت‌هاي جسمي و جنسي آن را به كمال رساند.

اسماعيل شفيعي سروستاني، محقق مي‌گويد: بشر امروز 400 سال است كه به شيطان‌پرستي روي آورده و علت آن هم خستگي از ازدحام تكنولوژي، غيبت آموزه‌هاي ديني، تجربه پايان‌تاريخ غرب و به صدا درآمدن زنگ دين و معنويت است.......

 

 

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب بروید.....

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 220
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 1,112
  • بازدید کلی : 78,379