loading...
پایگاه تخصصی و فرهنگی مذهبی مهدویت
آخرین ارسال های انجمن
مژگان فیض اللهی بازدید : 97 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (1)

(بسم الله الرحمن الرحیم)

 

انسان اشرف مخلوقات است، همه ی هستی برای  بشر خلق شده است،خداوند زن و مزد را با هم به این دنیا فرستاده است، زن و مرد را آفریده تا در کنار یکدیگر آرامش پیدا بکنند و نقایص و کمبودهای فطری یکدیگر را پوشش دهند.  آفرینش زن جزء شاهکارهای خلقت جهان است، خداوند بیشترین ظرایف را  و  بیشترین لطایف را ، هم در روح زن و هم در جسم زن به کار برده است. ولی چه بر سر این بشر آمده است که فاصله ی بین مرد و زن ، فاصله ای بین آسمان تا زمین شده است؟ در چند قرن اخیر جامعه ی جهانی ،بیشترین ظلم ها را به قشر زنان روا داشته است. در هیچ برهه ای از تاریخ زن،  به این اندازه ،بی ارزش نبود.این بشر دو پا را چه شده است که میخواهد از امتیازات انسان بودنش به نفع حیوانیت بهره بگیرد!!؟  در این چند ساله چیزی بی ارزش تر از جنس مؤنث نبوده است.در این چند سال و چند قرن از زن به عنوان یک کالا و ابزار ، توسط قدرت طلبان ،بهره گیری میشود.در این چند قرن اخیر چه بر بشریت امده است که میخواهد برای بدست اوردن سود و منفعت زیاد از پیکر زنان هزینه کند؟

غرب با اینهمه ادعای روشنفکری بیشترین ظلم را به زنان کرده است.در هر مقطعی که غرب در فشار گیر میکرد از زنان مایه میگذاشت، وقتی در صدر اسلام مسلمین تا قلب اروپا پیش رفته بودند همین غربیها زنان را آموزش دادند تا بروند و بین مسلمین تَن فروشی بکنند و دست به هرزگی بزنند.همین غربیها کشور تایلند را به  چاه دفع شهوت سربازانشان تبدیل کرده اند.امروز بیشترین دیسکو ها و مراکز فحشا در کشور تایلند وجود دارد و پایه گذار همه ی اینها همین غربیها هستند.آنقدر به جنس مؤنث ظلم کردند تا صدای خودشان هم در امد و مجبور شدن مکتب فمینیستی را براه بیندازند تا لااقل ذره ای از این افتضاحشان بکاهند.اصلا اگر عدالت را رعایت میکردند چه نیازی به فمینیست بود؟

 

 

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب بروید......

زن ، امروزه در دست سیاستمداران و سرمایه داران به عنوان یک ابزار است تا بتوانند به مقاصد پلیدشان برسند. هر موقع میخواهند کالایی را تبلیغ کنند از همین زن هزینه میکنند.از لطافت زن، از جذابیت زن، از اندام زن و حتی از فطرت زن هزینه میکنند تا به هدفشان برسند.وقتی کالاهایشان در دستشان باد کرد یا مشتری به مغازه هایشان نیامد ، فورا دست به دامن زیبایی زن میشوند و کالایشان را به همراه عفت و شخصیت زن بفروش می رسانند.!!!برای سیاستمدار غربی یک زن با یک ماشین فرقی ندارد، در نظر او هر کدام از اینها برایش سود بیشتری داشته باشد از ارزش بیشتری هم برخوردار است…..

 گاهی هم برخی از مردان با غیرت!!! ، زنانشان را بزک میزنند و لباس های آنچنانی میپوشانند تا به قول خودشان کلاسشان بالا برود! تأسف ناک است،گاهی ، آنقدر بی ارزش میشود کالا دانستنش هم سخت میشود…!

خواهرانی که در سرزمین پر از لاله ی ایران زندگی میکنید و میخواهید تا خود را به شکل غربی ها ی به ظاهر روشنفکر در بیاورید ببینید که انها با زنان خود چه میکنند و چه سرنوشتی را برای انها رقم میزنند.ما وقتی میگوییم حجاب داشته باشید برای این نیست که فقط شهدا وصیت کرده اند، برای این نیست که فقط قانون اسلام نقض می شود بلکه برای این نیز است که تو خود ارزشت را از دست میدهی و میشوی یک بازیچه، وقتی اسلام میگوید خودت را و اندامت را بپوشان برای اینست که به تو ارزش میدهد، تو را لایق احترام میداند.این جامعه ی لامذهب و بی دین غرب آب را گل الود میکند تا برای خودش ماهی بگیرد.قواعد و اصول انسانی را برهم میزنند، مردی را که می بایست متواضع باشد متکبر میکنند، و زن را که می بایست متکبر باشد متواضع میکنند.غیرت را نابود میکنند، جای ارزش ها را با شهوتها عوض میکنند،

خواهرم، شما وقتی خود را از گزند نگاههای الوده میپوشانی مطمئن باش چیزی به من نمیدهند یا بهتر بگویم چیزی به جیب حقیر ریخته نمیشود!، این فقط تو هستی که در این بین سود میکنی و در امان میمانی از بازیچه شدن در دست شهوت رانان.این تویی که سهم واقعی و حقیقی ات را از انسان بودنت میگیری،

دکتر شریعتی: در جامعه ای که ارزش زن به اندازه ی ارزش تن اوست ، در چنین جامعه ای لباس برای زن پوشش نیست بلکه زینت است.

خواهرم تو باید نشان دهی که ارزش تو به اندازه ی ارزش اندامت و زیباییت نیست، تو باید نشان دهی که ارزش تو به خاطر انسان بودنت است،ارزش تو به خاطر شاهکار خلقت بودنت است.ارزش تو به اندازه ی اندیشه ات است ،( دکتر شریعتی: زنی که زیبایی اندیشه پیدا کرده باشد، زیبایی بدنش را نشان نمیدهد)تو باید خودت ، به دیگران نشان دهی که عیار تو بسیار بالاتر از این حرفهاست که با آرایش های هفت قلم یا هفتاد قلم سنجیده شود!.

خداوندی که انسان را خلیفه ی خودش بر روی زمین قرار داده است مطمئن باش برای لاک ناخن و رژ لب و موهای مش زده و چشمهای عسلی ،نیست، بلکه به خاطر روح انسانی و شخصیت والایی است که خداوند به تو داده است.پس خودت قدر خودت را بدان …

طلافروش !  هرگز طلاها را در دسترس دیگران نمیگذارد!!!

  • منبع: وبلاگ سیاست ما عین دیانت و دیانت ما عین سیاست
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سرباز سایبری امام زمان در تاریخ 1391/03/28 و 16:36 دقیقه ارسال شده است

بسیار عالی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 220
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 216
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 231
  • بازدید ماه : 471
  • بازدید سال : 1,537
  • بازدید کلی : 78,804